خانه مقالات چرا ارائه تا این اندازه مهم است؟

چرا ارائه تا این اندازه مهم است؟

1 ثانیه خوانده شده
0
جمعیت,افزایش جمعیت

در جوامع امروز به دلیل افزایش جمعیت و پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی نیاز به ارتباطات بیشتر از هر وقت دیگری نیاز است و خوشا به حال آنان که اهمیت این موضوع را درک کرده و در بهبود این دانش می‌کوشند.

ارائه,سخنرانی

هدف از ایجاد این سایت آموزش به تمام کسانی است که در ارائه توانایی‌های خود (در محل کار، معرفی محصول به مشتری، سر کلاس درس، پایان‌نامه دانشگاه، ارائه خود به دوستان، ارائه خود در خواستگاری و هرجایی که نیاز به بهتر ارائه شدن است، حتی ارائه به پدر و مادر خود) اندکی با مشکل مواجه انده و در هر سطحی که هستند می‌خواهند تا در معرفی خود بهتر از قبل باشند، با بهره‌گیری از جدیدترین دانش و علم روز، این هدف را محقق سازند.

ترس از خنرانی

همچنین اکثر اوقات بیشتر افراد باوجود دانش کافی و ایده‌های عالی به دلیل اضطراب و نگرانی از بیان دیدگاه خود، آن را مطرح نکرده و در هر جایگاهی که هستند پیشرفت لازم را نکرده و بسیار دیده‌شده شخصی که ارائه خوبی داشته و ایده‌اش تائید شده، بااینکه ایده‌اش زیاد مناسب نبوده و فقط چون شما ایده خود را بیان نکرده‌اید رتبه‌ای بالاتر از شما کسب کرده است.

ما قصد داریم این تله‌ها و ترس‌ها را به شما بگوییم و روشن کنیم که چگونه در تله‌هایی این‌چنینی نیفتید.

بیزینس

تا شما بتوانید هر چه‌بهتر با کسب دانش بیشتر و ارائه بهتر در کسب‌وکار و نقاط دیگر زندگی خود پیشرفت بهتر داشته باشید.

ما در این زمینه منابع و مقالات و ابزارهای موردنیاز شمارا در اختیارتان قرار می‌دهیم تا با بهره‌گیری از آن‌ها در مسیر رشد خود پیشرفت شایانی داشته باشید.

 

نوشته شده توسط: علی اسماعیلی

 

پسندیدید؟

در خبرنامه ثبت نام کنید و اخبار جدید را در ایمیل خود دریافت کنید

نگران نباشید ما اسپم نیست

من مهندس علی اسماعیلی هستم،‌ مدیر مجموعه بهترین شیوه ارائه، آموزش دیده مهارت های ارائه و فن بیان و علاقه مند به آموزش‌ مهارت‌های ارائه در هر زمینه ای

مطالب بیشتر از این نویسنده علی اسماعیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی کنید

۴ نکته کلیدی در مشتری مداری که حتماً باید بدانیم ( با عکس )

نکاتی که اگر ندانید در برخورد با مشتری دچار ضررهایی جبران‌ناپذیری می‌شوید مشتری مداری مقول…